Защо!

Тази година исках да не обяснявам защо прайда е нужен…

Но, очевидно се налага…

Защото можеш да влезеш в близкия магазин и на излизане да ти скочат петима….

Защото можеш да се озовеш със сцепена устна, вежда и глава щот си купуваш череши…

Защото няма „малко“ бит, нито „много“ бит, има БИТ! 21 век в центъра на европейска столица…

Педишните два прайда минаха без инциденти, за да дойде вчера и да има  побой…

Сцепена вежда….

Сцепена устна……..

Ние пък знаем!

Не са ни огромни юмруците, но имаме знанието и не ни пука да го използваме.

Отивате в пандиза, мизерници!

А аз, ще идвам да ви уча как да не пипнете СПИН, щот не искам да плащам за вашия СПИН с моите пари, щот ми е писнало от дребни лайнари нападащи в гръб…

Сори, бясна съм…

не демонстрирам правилния език, „правилното“ поведение… НО днес съм НЕтолерантна….. и смятям, че шанса тия кретени да се озоват в затвора е равнозначен на подарен живот…

(хм! днес съм бог:)

Публикувано на Без категория. Запазване в отметки на връзката.

One Response to Защо!

  1. - каза:

    Изобщо не ми се ходи повече на прайдове, съжалявам. По причина покъртителна любовна драма на драмите!
    Ще стискам палци да не ви пердашат и толкова.

Вашият коментар

