White Power

  От четири дни се опитвам да го завърша тоя пост и все не успявам. Думите не ми стигат. И нервите ми не са достатъчни.

И не знам дали все още имам какво да кажа по темата или толкова ми е писнало, че тоя път ще взема да си го пусна покрай ушите и да си почина следващите четири дни, без да ми пука какво се случва по улиците.

Мдам, днес са на улицата, пичуити с татусите на Левски и Ботев на бицепсите си (42см!). В неделя бяха в църквата, не точно за да се помолят за добруването на ближния, но никой не може да отрече, че бяха там. Днес жените им ще боядисат яйца, за да могат децата им да се порадват и да се побият с тях след ден-два… В събота ще наобиклят и още някои църкви. (Внимавайте да не ги настъпите, че може да забравят защо са там.)

Днес, вчера, онзи ден… те са навсякъде около нас. Ние ги търпим и търсим причини да ги оправдаем, „Сигурно има защо да пребият тия от „сектата“, „Има защо да убият оня педал, че к’во прай в парка, к’во парадира“, „Не ми обяснявай, че циганите са хора, пОгледни ги, не си плащат тока“…

И това е масата, „хиляди маса народ“ … ИДИОТИ!

Не, всъщност маса народ мързеливци. Огромна маса, която не желае да мисли, да учи, да се развива, която така и не се научи да си вади сурата от чуждата паница и на която вечно някой друг и е виновен. Всеки може да е тоя друг, ама трее да го има. И най-плиткоумите от тях бяха там, в църквата. Еманацията на българския прогрес мяташе саксии по некви.. други. А във форумите, все се намира кой да ги защити, кой да помечтае за България на българите, на три морета, най-старата нация в Европа, най-умните, надарени и потентни мъже….

Аре стига! Аре да поемем отговорност най-после, да изискаме от скапаното правителство да реагира.

Ако не ще, то тогава да реагираме ние, балъците дето още не сме се омели от тая мизерна страница, в която най-яките пичуй могат да изпият 10 ракии и после да си признаят, че пишките им са микроскопични и няма смисъл да ги вдигат, щот и без тва не могат да я свършат тая работа.

Аз не се гордея с количеството шльокавица, което мога да погълна, нито с 100те кифтета, които мога да изям, нито с размера на пениса си…

Гордея се с работата, която върша, със семейството, което имам, с целите и мечтите си и не искам да позволявам те да ми бъдат отнети.

Защото утре пичуити ще влязат в нас. Ще изпотрепят семейството ми, ще убият мечтите ми и ще унищожат всичко, за което съм работила.

И у вас ще влязат. Причини винаги могат да си намерят – защото нямаш сестра например…

Публикувано на Без категория. Запазване в отметки на връзката.

One Response to White Power

  1. emaiv каза:

    „Пичуите“ са най-големите страхливци на света. Покажи им, че не се боиш и те ще се уплашат. Така действа този свят 🙂 Браво за статията!

Вашият коментар

