Моята 2009 във facebook

Да взема ад се гръмна…… /Баси колко деца в парка:) /Поради що, бе неразумнъй юроде, ша си сложиш главата в торбата, да го е…../ Т`ва, казано по софиянски, беше обръщение към „Върнете Софийското жителство“-безумци!!!!!!!!!! /Що не му…….. /Постигнах съвършенството-НЕ МИСЛЯ! /Работя ли или не работя?/ Остарях ли, че ги слушам това парче на компа? А защо звучеше по-добре на Рибарския…/ Отчети, министерства… Ехооо, нали вече не работя тук!?!?!? /Крапец! /Тия идиоти в банката, са …. ИДИОТИ!  /Еми ДА! Някои неща не се променят. Наздраве! /Гадна Сатурнова Дупка! /Навън е адски красиво, малко меланхолично, но много красиво… /Работата ми е като черна дупка-изсмуква цялата ми позитивна енергия…/ „А във всеки човек има танцуващи – двама на брой. Един танцуващ от дясно, един танцуващ – от ляво. Двама танцуващи в бяло. Двама бели танцуващи.“  /Купон с колеги :Р И аз не знам какво да мисля…/ Alka-Seltzer Благодаря ти, Господи!/ Днес съм толкова бяла и добра, че ми иде да се ритна! /Вече не съм… /Мирише на печени чушки-лятото е в разгара си. И смуча джин 🙂 Даааа, лято е ! /Зла съм! Колкото си искам! /Кифла с мармалад и боза! Кой идиот измисли диетите и защо аз му се връзвам!? /Не стига, че им пия, ми искат и да им работя…/ Безделница съм аз, ще си проваля живота, може би 🙂 /Няма как да мисля./ Отсвирена????? /“Аз нямам нищо против, но…..“/ “ И ако е казано: „По плодовете познайте дървото“- то какво бих могъл да кажа за дървото наречено „Бог“?/ Салатка от белени розови домати с босилек и мъничко зелена чушка, заедно с домашна пица и биричка. Рецепта, която прави чудеса :)/ „Няма да понасят нито грозното нито пък грубата действителност“-факт! А, кой би понесъл преебана работа, маса преебани отношения, и …../ Сезонът свърши! Стига работа 🙂 /Вчера сутринта ми се наложи да си призная, че всъщност Гала е пич…/ Навън наистина не се живее. Топя се! /С книжка, на басейн…. 😦 /Като препечена филийка съм! Кога ще ми дойде акъла???? /Мечтата на идиота – „He has the shaved head, thick neck and massive shoulders of a wrestler“/ Салман Рушди „Срам“ – кърти./ „Първо беше хахо-хихо, а сега е тихо-тихо…“ /“Куче в чекмедже“ започва 🙂 Е, друго си е „Войната на таралежите“ ама него- утре ще си го открия… 🙂 /Баси цикълааа, ке зема да съ гътнъ…/ Бисквитена торта :)/ Хммм, таз глава…./ Боядисва, т`ва си било труд /Поредната мишка омацана с блажна боя, т`ва се превръща в система /Айдееее, и клавиатурата така…/ Басииии… /Zabita nekude si s precakana kola. Iskam v ku6tiii /Ядосах се! Крайно време беше! /“Battle in Seattle“- Абсолютно задължително за гледане!/ Хех, що не почна да трепа…летс гив пис а чанс 🙂 /Диета! Никви бири и цаци! Тая работа после… /Алка Залцера не бачка! Резистентност ли ще е това? /Битовизми/ Мразя, когато хората се разделят… Не може ли, просто да са заедно?/ днес да пуши много малко… /Кисело млекце 🙂 /Цветан Цветанов иска полицаите да са въоръжени с бойни патрони, вместо с стоп-патрони, кокто досега…/ Хахахах, полски националисти се били обявили против концерт на Мадона във Варшава. Било кофти за църквицата 🙂 /Започва лятна буря? Харесвам летните бури…/ Банкрут/ Спрете ремонта, че това ме убива…. /Мисля да поседна на терасата, сред мушкатата, с чаша ледена биричка в ръка, и да почета малко Чехов. Докато патладжаните се готвят във фурната…/ По пръстите си усещам аромата на магданоз, риган и чесън. Като едно време /На работа утре 😦 Добре, че ме светнаха в 21 ч… /Вместо на морето, в мазето 😦 /Спрете Мадона! /Трябва да се надигна и да направя яхния с пиле и картохи. Адски ме мързи! /Баси мързела ме е налегнал…./ Промени… /Цепи ме тиква. Това ще е от здравословен живот…/ Здравословният живот започва да ми харесва:) Това си е притеснително…. /Айде тоя народ да се научи да взема решения и да ги отстоява,а ! В чакане се губи ценно време./ Перфектен уийкиенд! Ще взема да си спра интернета в къщи 🙂 /Мисля да си пална камината привечер и да спретна вечеря на жар 🙂 /ПиснА ми от номера от селски вечеринки!/ Започвам да убивам! Сериозно!. /Палнах моторетката още от сега…. /“Не разбирам какво е безкрая, не съзнавам какво е вечността…“/ Сарказмът убива комуникацията. Ако някой още не е разбрал./ Искам да е май месец. И да е 2000-та година…/ „Колко е трудно да си сноб…“./ си търси работа./ си има джоб пълен с кестени :)./ е зверски объркана… /мисли да си забърка една пилешка супичка и дано победи настинката/ е болна, а има да върши 1000 неща. Защо все така се получава…/ Алоооо, Министерството на икономиката, енергетиката и туризма, спрете да си хвърляте фасовете през прозорците! Баси „висшата администрация“…. /Когато Митко Воев е наоколо, боговете стават странно тихи, тихи… /започва втора работа. Не знае де се радва ли или да плаче…/ Тоя ФБ се бъгна тежко… Сигурно е за добро /is fucking addict! Слизам до гаража, почти сигурна съм, че там трябва да има цигара…/ е „Пощоряла“ 🙂 /К`во им става на тия мъже? Нищо не разбират от жени…/ търси стая/жилище за студент първи курс на мнооого разумна цена :)/. кафеееее…./ тази вечер стана доста близка с Блъди Меритата/ не е добър човек! Сега трябва и да го приеме… /Готви ми се нещо готино и интересно…?/ Веckси…Аман от тез Загорки…/ иска да е руса! /е мъничко самотна…/ Как е възможно! Нек`ви хора проявяват претенции към качествата на дадено нещо. Когато, след едномесечни уговорки, трябва да отидат/да изпратят някой, за да преценят струва ли си… Спират да си вдигат телефона! Това поведение ме преследва таи година… И ме изкарва ИЗВЪН нерви! /Решено! Пиле по мексикански и емпанадас 🙂 /След мъничко запретвам ръкави… /не успявя да се съсредоточи. Самодисциплина му е майката! Стига с тия бръмбари в главата :)/ свали картите… Сега чака резултат./ продават хартиен макет на Вила Вилекула! Само да свърша работа и ще го имам 🙂 /има кошмарен ден. /Трудно се вярва в доброто като става така… /Хора, помощ! Загубих си телефона, нямам никакви контакти… Давайте координати на лични, моляяя…. /Хора, не отлагайте днешната работа за утре! Снхронизирайте си телефоните с ПСтата…. или поне си ги запишете :)/ Край! Махам се от тук! Отивам да чистя и готвя мусака… /Не мога да разбера какъв ви е проблема с фермите, късметчетата етц.? Долу в ляво пише приложения, кликвате там, после избирате редактирайте приложенията, а накрая натискате Х-то, което се наблюдава от дясната страна на приложението. Айде успех! Надявам се да престанете да ми казвате какво да правя…. /Fuck! Fuck! Fuck! Намаляват часовете по „услугата“ -„Личен асистент да независим живот“… Немало паре! Вече били отпуснали допълнителната „култува“ сума от 750 000!!!! лв. допълнително… ПиснА ми, честно!/ „Because the night belongs to lovers Because the night belongs to us“/ Майната им на тъпите отчети! Пилешки такос…/ Мисля, че желанието да плачеш не трябва да има обяснение. Това е просто една физико-химична реакция, както дъжда вали навън…/ Скучно ми е…/ като един лаичест Душко Добродушко, забрави тиквата във фурната за мнооого часове. Важното е, че само тя е запалена 🙂 /Защо всичко живо пие бири, а аз имам адски много работа? И защо винаги се получава така в петък, по дяволите!/ отива на театър. В друг театър 🙂 /Някой да е пътувал нискотарифно до Прага? Не мога да намеря полети :(/ „Светът е такъв, каквито сме ние“ – Махатма Ганди/ Какво ми се слуша? Забих, баси…/ Зъболекар и ужасии… /Нурофен :(/ е супер объркана…/ Сдух… /Работя с най-одухотворяващият човек на света! Аз съм баси късметлийката :)/ Премиера….. И утре така…. Никога няма да почивам :(/ „има истории, които си имат финал“ /се чуди. Защо е толкова важно да си „победител“ и какво означава това?/ нямам сили /Резил!/ добре съм, добре съм,добре съм, добре съм, добре съм, добре съ………………. /…то си ЕБАЛО ****************/ С този вечно работещ телевизор прецаквам поне две важни нища: 1. Хабя ток-преебавам природата 2. Вдигам рейтинга на некви пълни тъпаци Този навик трябва ад се изкорени! /Явно мноо съм порастнала щом хора, които ме познават ме търсят като Юлия Георгиева :)/ Обичам Дим Дуков!/ Прецака ми се бойлера 😦 Сега ще заприличам на жена прекарала две седмици в танк… /си има работещ бойлер 🙂 Друго си е да си мъж! /мисли за мързелива събота с много джаз :)/ си резна косата и сега прилича повече на мацка :))/ http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2009/11/15/816144_b orisov_mojehme_prosto_da_si_naznachim_fandukova_i_ da/ „И сега да чуем учителя, като сме сигурни, че ученикът ще го надмине“. – Дали ви звучи познато!?/ Подстригана, подстригана, колко да съм подстригана… като никой не забелязва 😦 /утре ще си подреди бюрото! Обещавам!/ Успях !!!! :)/ Tigers like to live on the edge, to travel long distances conquering thrills and fears along the way. Вярно е! Спешно трябва да направя нещо по въпроса…./ Ха,ха,ха…………./ Венецияяяяяяя :))))) /отнесе ебаси четката от Яна Борисова :)/ Някой да е спал в/около Венеция? Търси се хо(с)тел, апартамент етс. за четири нощувки, на прилични цени./ отново е с истинско име:) Това беше доста шизофренно изживяване…/ прозорците са чисти, за съжаление това е само началото… /Офис асистент/ка • Посрещане на гости в офиса Как да не помечтае човек за тази длъжност:)/ Уаууууу! „Bgo Gemini и 8 други приятели ще посетят 5-ти Гей & лесбиън фест.“/ Глад! И така пет кила…. /От Министерство на икономиката продължават да валят фасове! Пушат ММ и „бело боро“… /Глад! Ден втори. Килограми – много…./ Баси айляците има на тоя свят! Честно! /мисли, че е крайно време да спре да си къса нервите за тъпотий… Ама де толкова мъдрост, дее../ има потвърждение за билетите за Венецияяяяяя :)))))))))) Голям кееееееееф :)))/ Баси! Нямам време за нищо! Това не ми се беше случвало от сто години…./ мисли за агресия… /Тъжно ми е :(/ полудя на тема подстригване. Както е тръгнало, съвсем скоро, няма да има никаква коса…/ Накъде съм тръгнала щом не мога да се оправя без римайндери…/ Всички ми се подиграват с тоя празник :)/ „Кой измисли мобилните телефони?! Идиот!!!“ – казва Криси с влуден поглед втренчен в неспиращия служебен GSM 🙂 /Петък е! Кеф :)))/ Свински джолан с боб, червено вино, туршия… Запалена камина и за десерт рогалах 🙂 Чак срам да ме хване…./ :):):):):):):)):):):):):):) /иска сняг пък вечееееее…../ Почина Коко Азарян. Поклон!/ иска да спре да драйфа и да с…е 😦 /Част от хотелите в booking.com са гей френдли, а за другите не е ясно… Това значи ли, че са гей нефрендли… /ще бойкотира работенето в събота!. /отива в гората, но тимбилдинг. А колко хубаво щеше да е, ако отиваше на ски…./ имаше много гаден следобяд. Чудя се какво още може да се прецака :(/ Нещата загрубяват…. /Супер красиво е навън 🙂 Най-после сняг наистина! /иска да напуска най-после…/ дебне бойлера… Да видим кой, кого!/ инсталира игрички на компа на татко, а би трябвало да си оправи къщата, най-после! /Тъпотии си мисля/ „Утешителна награда – на теб учението се пада“ – късмет от баница… Ще трябва да се учи 🙂

Шизофренна година ще да е била 🙂

Весела Нова Година на всички, дано тя е по-подредена 🙂

Публикувано на Разни си неща. Запазване в отметки на връзката.

3 Responses to Моята 2009 във facebook

  1. dete каза:

    по-малко във фейсбук и силна храна!

  2. uleule каза:

    Да бе! Малко ли се говори за килограми…

  3. dete каза:

    силна!
    не джънк и картофи с хляб.
    пържоли и кюфтета само! ох ох оххххооо

Вашият коментар

