Усмивка

 

Усмихнато ми е едно такова, бая шантаво се чувствам. Яко се кефя на какво ли не – зимното навън, предстоящия снежец, ще си запаля камината, ще сготвя Овчарски пай (пак) и ще го замезя с два-три Еfes-а(отново:)). Преди това ще отида на концерт да погледам много красиви танци, ще си позволя да ги почувствам и да се повъзхищавам. Тази година ще принудя коледното настроение да е наблизо, вътре в мен. Ще бъда коледно добра, с тенденция да превърна това качество в навик, ще съм страхотна с родителите си на Коледа… (Хмммм, все не успявам да намеря време през уикендите да отида да ги видя, а те живеят на 45 км от дома ми, какво ли би било, ако съм по-далеч… Това е лошо нещо! Ще го изкореня! )

Ще полея всичките цветя и най-после ще боядисам стената, която ме чака вече повече от година, след наводнението, да не ви разказвам какво чудо се случи… А, да! И със съседът отдолу, дето не ще да ми говори заради потопа, ще бъда добра и ще се усмихвам. И на жена му ще спра да се подигравам за култовата табелка: „Моля, върнете вратата на гардероба, без нея е неизползуваем. От втори етаж!!! “ 🙂

Толкова много усмихнати неща ми се ще да направя, че май трябва да започна със списък и да правя отметки, като в „Джули и Джулия“, сладък филм за манджи и важните неща към тях… А като го направя, ако още искам, ще ви пиша докъде съм стигнала 🙂

Толкова е красиво да обичаш :))))

Ихаааа, завиждам си! Честна дума 🙂

Публикувано на Разни си неща. Запазване в отметки на връзката.

3 Responses to Усмивка

  1. dete каза:

    да пишеш, да!

  2. uleule каза:

    Да пиша, да пиша, колко да пиша 🙂

  3. kyky-pyky каза:

    Ама как ти помагам със смеха 🙂

Вашият коментар

